Skuteczne formy rekalmy i promocji w internecie

Nasza firma oferuje kilka wariantów płatnych form reklamy. Najpopularniejszym obecnie wariantem są kampanie w wyszukiwarce Google, czyli system płatnych linków Google AdWords. Kolejną możliwością reklamy, którą udostępniamy są banery graficzne, na stronach partnerskich portali, są to głównie portale regionalne z woj. Świętokrzyskiego.

Kampanie Google AdWords

Google AdWords, inaczej mówiąc linki sponsorowane, to forma reklamy, która wyświetla link prowadzący do danej strony www wraz z opisem. Reklamy w Google AdWords pozwalają szybko i sprawnie reklamować się w wyszukiwarkach. Państwa reklamy pojawiają się w oknie wyników wyszukiwań w odpowiedzi na zapytania użytkowników skierowane do wyszukiwarki. Jest to dobry sposób promocji, gdyż pozwala na zaprezentowanie się klientom w chwili, kiedy sami poszukują danego typu produktów lub usług.

Google AdWords - gdy masz dużo fraz do promocji na raz

  • Dowolność słów kluczowych oraz liczby fraz
  • Dowolność strony docelowej, na którą zostanie przeniesiony użytkownik po kliknięciu
  • Opłata tylko za kliknięcie, a nie za wyświetlenie reklamy
  • Samodzielne ustalanie budżetu - dzięki temu istnieje pewność, iż nie będzie on przekraczany
  • Wybór grupy docelowej, dla jakiej będą wyświetlane reklamy np. w zależności od regionu

Kampanię można prowadzić sezonowo, można ustalić szczegółowo godziny wyświetlania linków, ich częstotliwość, a także zasięg geograficzny i językowy. Kampanie prowadzimy na koncie Partnera, który ma wgląd w statystyki oraz raporty dotyczące prowadzonej kampanii. Po ustaleniu kosztów oraz szczegółów kampanii, Partner otrzymuje dane rachunkowe swojego konta AdWords oraz naszą fakturę vat z naliczoną opłatą za prowadzenie kampanii.

Firma na portalu społecznościowym

Oferujemy tworzenie stron (profili) firmowych na portalach społecznościowych. Strony fan page są tanią i efektywną formą marketingu w mediach społecznościach.

Dodatkowo warto pamiętać, że odnośniki z aktywnych stron społecznościowych, mogą wpływać na pozycję stron w tych wyszukiwarkach. Właściwe prowadzenie strony fanowskiej na Facebooku, gwarantuje Państwu dotarcie do ogromnej ilości nowych klientów. FanPage to miejsce, w którym można zamieszczać różne informacje dotyczące przedsiębiorstwa. Można informować o nowościach, możliwościach i promocjach aktualnie dostępnych w Państwa biznesie. Ponadto umieszczać można dodatkowe informacje, jak: godziny otwarcia, zakres firmy, wykonywane działania, itd.

Poprowadzimy fanpage

Profesjonalnie i za rozsądną cenę, prowadzimy profile firmowe klientów na Facebooku. Budujemy trwałe relacje z użytkownikami. Przygotowane przez nas treści szybko przyciągną nowych Fanów. Nawiązujemy kontakty ze społecznością bezpośrednio zainteresowaną produktami bądź usługami naszych klientów. Zawsze badamy szczegółowo docelową grupę odbiorców, fanów Twojego profilu. Prowadząc kampanie w social media, utrzymujemy stały kontakt z użytkownikami. Uczestniczymy w dyskusjach, odpowiadamy na pytania, dodajemy recenzje, promujemy nowe produkty, umieszczamy posty, uaktualniamy grafikę.

Dlaczego opłaca się posiadać fan page na Facebooku?

  • Portal ten gromadzi ponad 500 milionów aktywnych użytkowników
  • Ilość zarejestrowanych kont w Polsce przekracza 7 milionów
  • 50% użytkowników Facebooka loguje się na portalu codziennie
  • Użytkownicy Facebooka poświęcają mu 700 miliardów minut miesięcznie
  • To atrakcyjne rozwiązanie pozwalające skutecznie promować markę
  • To komunikacja z ludźmi zainteresowanymi właśnie Państwa produktami
  • Oferty trafią do tysięcy nowych użytkowników
  • To stałe utrzymywanie kontaktu z klientami

Pozycjonowanie stron www

Czym jest pozycjonowanie

Pozycjonowanie to grupą czynności, które mają na celu podniesienie pozycji strony w wyszukiwarkach. Taką informację najczęściej można znaleźć w internecie, oczywiście nie mówi ona za wiele. My ujęlibyśmy to tak, że każda wyszukiwarka ma swoje kryteria oceniania, im więcej kryteriów spełnia strona tym jest wyżej w wynikach, więc pozycjonowanie to dostosowanie strony do wymogów wyszukiwarek i tak można by to najszybciej wytłumaczyć, chociaż są pewne odstępstwa.

Pozycjonowanie a optymalizacja

W zasadzie pozycjonowanie i optymalizacja to dwa różne działania. Pisaliśmy o kryteriach wyszukiwarek, otóż mogą one dotyczyć zawartości strony (kodu i treści na stronie) i właśnie dostosowanie tej części do wymogów wyszukiwarki nazywamy optymalizacją. Pozostałe kryteria mogą dotyczyć np. ilości odnośników, które są przekierowane z innych stron do naszej strony. Takie sztuczne zwiększanie ilości odnośników do strony jest właśnie jednym z elementów pozycjonowania. Oczywiście nie chodzi o to by przekierowywać jak najwięcej dowolnych odnośników i na pewno nie chodzi o to abyśmy tutaj zdradzali sekrety pozycjonowania, dlatego po prostu na tym poprzestaniemy.

Dlaczego warto wybrać pozycjonowanie

  • Kto dziś korzysta jeszcze z Panoramy Firm czy Książki Telefonicznej
  • Statystyczny użytkownik internetu rzadko zagląda na drugą stronę wyników wyszukiwania
  • Największa ilość użytkowników trafia na strony internetowe poprzez zapytania z wyszukiwarek
  • Ponad 50% użytkowników wyszukiwarek jest zdania, że stanowią one prawdziwe i bezstronne źródło informacji

W zasadzie można by tak wymieniać jeszcze dość długo ale zakończymy po prostu stwierdzeniem, że internet jest dziś już praktycznie wszechobecnym i najbardziej popularnym medium, także jest oczywistym co się z tym wiąże.

Zakres naszych usług związanych z pozycjonowaniem stron www:

  • Dobór słów kluczowych - znalezienie odpowiednich słów kluczowych, które są popularne wśród użytkowników i mogą przynieść największe ilości odsłon.
  • Optymalizacja treści i kodu strony - odwiedzający musi znaleźć to czego szuka, nie klikając przy tym kilkunastu podstron. Robot wyszukiwarki również ma znaleźć to, czego potrzebuje równie szybko i uznać stronę za najbardziej odpowiednią i zasługującą na najwyższe pozycje.
  • Pozycjonowanie - należy pamiętać, że proces ten wymaga cierpliwości. Celem są pierwsze pozycje w wynikach wyszukiwania.

Zapraszamy do kontaktu w celu poznania konkretnej oferty cenowej dla Państwa strony. Można do nas zadzwonić, napisać maila lub odwiedzić nas osobiście w naszych placówkach w Kielcach i Jędrzejowie.

Reklamy w portalach partnerskich

Reklama w portalach partnerskich jest skierowana głównie do firm z woj. Świętokrzyskiego, głównie z miast i okolic takich miejscowości jak: Kielce, Jędrzejów, Skarżysko, Ostrowiec Świętokrzyski, Suchedniów, Chęciny, Małogoszcz, Włoszczowa, Sędziszów, Wodzisław, Sobków, Daleszyce, Bodzentyn, a także do przedsiębiorstw o zasięgu globalnym, które pragną dotrzeć do klientów z całego kraju, poprzez reklamy lokalne. To w jakim typie portalu powinna pojawić się reklama, dobieramy w zależności od branży, w której działają Państwa firmy.